Sometimes your own reflection is the sweetest thing around

Ikväll har jag krupit i en bunnysuit som jag fått ärva av min Syster. Med min ringa kroppslängd så fick jag plats i den som hon upplevde för kort. Jag satte på mig mina Kors-klackar & ställde mig framför spegeln. Synade mig själv från topp till tå. Vände på mig & vred mig. Jag kunde inte sluta titta. För första gången på länge så kände jag mig het. Het på riktigt. Säkert var det dräktens fel - eller förtjänst - men ändå. & där stod jag, 22 år & så nöjd med varenda del av mig själv. Det ska jag leva på ett tag, & kanske börja träna lite igen för att kunna känna så lite oftare. Mihi.


Kommentarer
Postat av: limtsack

Bra att den kommer till användning! :)

2010-10-19 @ 16:58:20
URL: http://limtsack.blogg.se/
Postat av: Jim

Ooooja ;) mohahaha!

2010-10-19 @ 22:12:11
Postat av: Jessica

Jag tyckte så jag med (:

2010-10-20 @ 00:24:36
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0