13.37

Snart halv 2. Alva har varit vaken sedan halv nio. Jag däremot.. jag har i princip varit vaken hela natten. En som snarkar & en som sparkar med pyttesmå fossingar i magen. Pain. Efter en frukost i sängen så försökte jag förgäves stjäla några minuters sömn men med Alva klättrandes över hela mig så borde jag vetat bättre. Klockan 2 så börjar vår tvätt-tid Alva låter mig inte glömma det. 'Är klockan 2 nu? ..men nu då?'


Känner redan en början till uppgivenhet över att jobba dag & natt i helgen. Men nu har jag ju i princip slappat en vecka så det får jag faktiskt överleva. Dessutom så berättade kvinnan på Maxi igår att det är idag dom höjer panten till det dubbla. & där stod vi & pantade dagen innan. Vilken miss - trodde jag. Men icke. Kvinnan behöver läsa på lite så att hon inte råkar lura fler. Vi kommer märka av höjningen först när butikerna sålt slut på sina gamla burkar & dom nya kommit in. Usch så intressant mitt liv är, mihi.

Ajaa, nu ska vi ta & göra lite nytta & få i oss lite mat. Later peeps ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0