Första september

Första september. Höst. För en gångs skull skiner solen, men här hemma är vi sjuka. Eller ja. Jag & Jim är sjuka & Alva är ett paket energi. As usuall. Idag tänker jag på alla planer & drömmar. Allt som bara skjuts upp, som bara väntar som halvfärdiga projekt. Inget hinns med när det alltid ska behöva städas hemma. Ge mig 40-timmars-dygn så ska jag få massor gjort. Men tills dess så får jag försöka överleva ångesten jag skapar. Jag har helt enkelt lite för höga krav på mig själv, men bara lite.

Idag så tror jag att jag & Alva ska fortsätta med städandet. Om jag har tur så är det rent & fint här ikväll så att jag kan sitta & rita några timmar. Det var längesen nu. & imorgon klockan tio så ska vi till Brukshundklubben för att få pli på det där vita odågan.. Later fellas.

Kommentarer
Postat av: lynntyra

Kelley önskar en oftare uppdatering men har full förståelse till att det inte blir så när tösafian har ett späckat schema. Men så du vet. Så älskas det när nya inlägg kommer. PUSS

2010-09-01 @ 16:15:13
URL: http://lynntyra.blogg.se/
Postat av: Jessica

Aaaw, & jag älskar när jag får kommentarer från dig sötaste <3 Puss & Kram.

2010-09-01 @ 16:29:30
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0