Honungsthé & motivation

Jag har varit vaken i över två timmar. Jag har gjort.. ingenting. Jag skäms lite för mig själv för att det tar så lång tid innan motivationen infinner sig. Jag får skylla på att att det är smittsamt. Snövit, Corint & Corona ligger nämligen & sover, alla tre i samma del av soffan. Lite förvånande faktiskt att dom väljer att ligga så när soffan är 8 meter lång. Men dom är så söta ♥


Spola fram tiden två år nu så att jag får mitt hus någon gång. Då ska jag ha massa kattungar & hundvalpar & jag ska njuta varenda sekund av att slippa ha 15 olika grannar i samma trappuppgång. Jag ska njuta av att ha en egen enorm gräsmatta & att kunna gå barfota utan att vara rädd för att trampa på glas. Alva vill också ha det där huset snart. Vi pratar om hennes alldeles egna rum, hennes nya stora säng med sänghimmel, färgen på hennes väggar & en stor Hello Kitty som jag ska måla på en av väggarna, Små fina garderober & byråér, & en studsmatta. Studsmattan var viktig för henne, så den får jag inte glömma - inte för att hon kommer att låta mig göra det. Två år känns som en evighet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0