01.04

Jag står i dörröppningen till sovrummet. Hör 2 uppsättningar andetag som trängs i mörkret. 2 personer som aldrig sviker när det verkligen krisar. Så sprider sig ett leende i mitt ansikte trots insidan som trasats sönder. 'Lillebror' sparkar & kräveruppmärksamhet & jag kryper ur kläderna innan jag ställer mig framför spegeln. Nu äntligen har jag börjat känna på ett annat sätt, rätt sätt. & jag tittar på mig själv i spegeln, ser hur kilona rasat & det enda jag har är en liten bula mitt på. Trycker undan den lilla gnuttan oro som envisas med att dyka upp. Sedan kryper jag ner mitt emellan dom där 2 uppsättningarna andetag. Tack, för att ni alltid finns där.

Kommentarer
Postat av: Diddi

Älskar att se dom orden som står att känslan för "lillebror" börjar komma till sin rätt. Sen så är jag glad att du har dom när det krisar. Önskar dig bara det bästa och jag vet att du kommer att få de en vacker dag även om dagen känns väldigt långt borta..

Älskar dig gumman!

Puss

2011-04-05 @ 21:32:24
URL: http://diddz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du är fantastisk Diddi! Jag bara ÄLSKAR att ha dig i mitt liv -hjärta-

2011-04-05 @ 21:45:30
URL: http://kinne,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0