Att visa sin bästa sida

På fredagen anmälde jag mig & Jim till par-rådgivning för attvi under torsdagen pratat om det & bestämt oss för att det var nästa steg att ta i varan 'hemliga' relation. Alva fick träffa Jim för första gången på en & en halv månad & han lovade henne att träffa henne oftare & gav henne den kommande helgen att längta till. & Alva bröt ihop i gråt när han gick & grät 2 timmar i sträck..

& så kom helgen. Knappt ett ord & telefonen avstängd sedan lördag klockan 16. Bara för att sätta på den korta stunder så pass att mina sms kommer fram. En person som kan behandla någon så med 2 barn i bilden, som jag delat 2 år med, som jag väntat på i 11 veckor trots halvlögner & konstiga förklaringar velat dela mitt liv med.. en sån person har definitivt något att dölja. Det hade varit så enkelt för dig att strunta i allt, men nu vågar du inte ens förklara dig. Om du skulle göra en enda sak rätt så borde du berätta för Alva att du inte vill vara en del av vårat liv mer.

Kommentarer
Postat av: julle

Men kinne, du låg ju me nån annan? Och vet ni ens om de e jims barn?

De e kanske inte de lättaste att glömma och förlåta? Visst att han kan vara ärlig mot alva, de håller jag med om, absolut!!

Sorry kinne att jag säger så här, not off my buissnes kanske, men du bloggar ju om de, och hade du pratat me mej om samma lika, hade jag frågat samma frågor. De tror jag att du vet :-)

Kram på dej!

2011-04-04 @ 19:46:44
URL: http://rosabullen.blogspot.se
Postat av: Jessica

Jepp, det gjorde jag. & jag har banne mig mått skit tillräckligt länge. Hade jag haft ett tangentbord som fungerat hade jag kunnat skriva en novell & förklara varför jag anser att han behandlat mig illa. Jag krävde inte 'glömma & förlåta'. Jag ville bara vara med honom. & han påstod att han ville vara med mig i 11 veckor. Alla val har varit hans under denna tid, & jag har enbart väntat på att han skulle bestämma sig. Träffat honom bara när han frågat, inte bett om något. Men gång på gång fått höra halvsanningar & saker som inte ens går ihop.



Barnet är, om man litar på veckor baserat på barnets storlek, Jims.



Men sen är det vissa saker som får mig att ifrågasätta det.. Men det är väldigt privata saker som jag inte vill ta här. För då blir någon både sårad & besviken av att jag yttrat mig så, just här.



& du behöver inte tro att jag tar illa upp Julle, det gör jag inte. Men det har hänt så mycket sen vi pratade du & jag.. & det vore svårt att briefa dig så här. Men jag kan säga så mycket om att mina vänner som följt det här när jag mått skit, dom har helt ändrat uppfattning om Jim. & innan så tyckte alla väldigt, väldigt bra om honom.

2011-04-04 @ 22:24:51
URL: http://kinne,blogg.se
Postat av: julle

nä gud, ingen är väll guds bästa barn. och alla har väll dragit sitt strå till stacken på ett eller annat vis, så brukar det ju alltid vara.

jag varker förtalar eller försvarar varken dej ellerm Jim, för det där är eran grej och bara ni vet vad som pågår till 100 %.

i en sån här situation är det så lätt att kasta mest skit på den andra och glömma vad man själv har gjort, det vet jag om nån =)

ta och börja äta iaf, barnet i din mage måste få näring även om inte du vill ha.

puss på dej!!



2011-04-05 @ 09:05:49
URL: http://rosabullen.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Okej.. Julle nu undrar jag vart du fått ifrån att jag inte skulle äta?

2011-04-05 @ 11:12:36
URL: http://kinne,blogg.se
Postat av: Diddi

Håller helt med dig Jess. Det är iaf det minsta han kan göra, inte för din skull men för underbara söta Alva. Min telefon är på 24/7 det vet du. Alltid där om du behöver mig.

Puss på er sötnosar..

2011-04-05 @ 21:27:21
URL: http://diddz.blogg.se/
Postat av: julle

du skrev ju om att du var mager med din lilla bulle på magen ett inlägg senare?

sorry om de vart ett missförstånd =)

2011-04-06 @ 10:06:36
URL: http://rosabullen.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Jag har tappat min egen vikt eftersom jag går typ 3 il om dagen. För att jag måste.. Inget annat, så dum är inte ens jag.

2011-04-06 @ 12:45:46
URL: http://kinne,blogg.se
Postat av: julle

äsch, jag varker tror eller säger att du e dum heller =) de var ett missförstånd bara!

kunde ju lätt bli de, när man vet själv hur lätt det är att tappa vikt när man har de superstökigt runt om sej.

så tio dar kvar till att bli mamma ledig, när är han beräknad?

2011-04-12 @ 13:05:19
URL: http://rosabullen.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Tio arbetsdagar. Slutar sista april (: Är faktiskt liite för tjock för att städa tåg ^



Det är beräknat till 7.e juni, men har en känsla av det blir tidigare, vilket vore skönt. Saknar att kunna klä mig annorlunda ^

2011-04-12 @ 13:27:08
URL: http://kinne,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0