Wiho bla bla

5 små rackarns jobbdagar/nätter kvar. Det gör mig till en lycklig chey. Gårdagen gjorde min verkligen lycklig. Trots krävande hund & lite ont i magen så lekte jag & Alva länge i solen i lekparken, blåste såpbubblor, cyklade till Maxi & shoppade nödvändigheter & inte fullt så nödvändiga saker, lagade en hel hög med vaniljpannkakor som vi åt med färska jordgubbar, glass & grädde, planterade både grönsaker & blommor, plockade & pyntade påskris, fikade i solen på balkongen, badade bubbelbad & myste med godnattsaga. Perfekt dag minsann ♥

Idag var jag 'Alva-lös' & åkte med Diddi & våra respekive odågor till Erika & lilla Nova. Nova fick presenter av Diddi & vi fick 2 sorters tårta & 1 cheesecake. Jag älskar att hänga med dom där töserna. Diskutera vardagsproblem & annat smått & gott. Måste passa på när alla kan . Men snart är det maj, & då finns det mer tid minsann.

Sen har jag fått vara så där alldeles underbart kär också dom här 2 dagarna, & det är minsann ingen dålig sak. Han är minsann fin den där Prinsen som kan få mig att fortfarande få små fjärilar i magen.

Men nu ska jag krypa ner under täcket & läsa en skvätt så att ag kan somna någon gång. God natt Sötkex.

Kommentarer
Postat av: diddi

Maj betyder massor med tid =) I like =) Mys i solen i massor.

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0