Elektronik-problematik

Less på elektroniken här hemma. När jag bloggar från telefonen fungerar det inte attlägga upp bilder här. Blogg.se har fortfarande - till skillnad från vissa andra bloggportaler - inte släppt någon app för varken android eller iphone. Min dator har inget fungerande tangentbord. Jims dator fungerar det inte att lägga upp bilder från, & blutooth-funktionen har slutat fungera. Lyckat. Så jag använder numera min egen dator & hoppas att den inte gör mig besviken. Så kanske, bara kanske.. köper jag den ett nytt tangentbord. Om den har tur.

Kommentarer
Postat av: Linn

Går det att koppla ett vanligt tangentbord till den? I så fall har jag ett.

2011-08-23 @ 10:47:27
URL: http://limtsack.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, det ska gå, men det förstör ju 'laptop-känslan' ^ Jag ska köpa nytt bara jag orkar. Men tack ändå <3

2011-08-23 @ 10:50:21
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0