00.17

Var till läkaren idag för att prata om p-piller som jag hade hoppats få på recept. Som fungerar på problemhy. Bara ett problem. Min hy var tydligen alldeles för fin.. Ocm en gång i veckan - om jag inte glömmer bort det - fungerar bättre än vad jag vågat hoppas på. Så lite oväntat gick jag istället därifrån med en ny tid istället. Nu hoppas jag bara att min hy inte går tillbaka när jag satt hormonspiralen. Det vore så skönt att slippa komma ihåg att ta ett piller varje dag! Sen var det cheymys resten av dagen. På kvällen var jag ute med flickorna & Corint & lekte i snön en timme. Mini skjutsades i pulkan av Storasyster, & jag busade & tränade kommandon med Corint. Sen plockade vi ihop & kröp upp i soffan för mys framför tvn. Klockan 9 hade jag lyckats få båda i säng & kort efter det så återvände jag till soffan med Prinsen & avverkade några avsnitt Modern Family. Imorgon ska jag & Alva ha lite egentid & handla julklappar. Jag hoppas att hon är sitt bästa jag då bara. Nu ska jag somna bredvid Mini-bus. God natt sötkex.

Went to the doctor today to talk about birthcontrol pills that I'd hoped to get on a perscription. They are supposed to be a choise for skin problems. There was only one problem. My skin looked to good. Ocm onece a week - if I don't forget it - is working better then I dared to hope for. So a little surprised I got a new appointment instead. Now I'm hoping that my skin stays like this even after I get the spiral. It would be nice not having to remember to take a pill every day! In the evening I was out playing in the snow with the girls and Corint for an hour. Mini was draged in the pulk by Bigsis, and I was playing and training commands with Corint. Then we cleaned up the stuff laying around inside and crawled up on the sofa and cuddled in front of the tv. At 9 I succeded putting both to bed, and short after that I went back to the sofa with my Prince and saw a few episodes of 'Modern Family'. Tomorrow me and Alva are going giftshopping al alone. I hope she is her most adorable self during those hours. Now I'm gonna fall asleep next to Mini. Nighty sweet biscuits.

Kommentarer
Postat av: Diddi

Vad fint du har gjort här =)

Saknar alla söta tjejer ;) Snart dags å ses igen!

Puss å kram på er!

2011-12-08 @ 18:09:02
URL: http://diddiz.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Tack! Är faktiskt ganska nöjd nu, en del kvar dock (:

Ja, det är minsann dags!

Puss puss.

2011-12-09 @ 09:45:41
URL: http://kinne.blogg.se/
Postat av: kell

Jätte fint älskliing!! Men updatera nångång nurå!! =)

2011-12-18 @ 22:11:50
Postat av: Vicky

SV: Nämen! Roligt :) Kommer du ihåg vem som målat den? Länka gärna om du kan :)

2011-12-22 @ 06:13:15
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0