700

700 inlägg i bloggen. Det första från 2009. Egentligen så har jag ju bloggat här sen jag var 17 kanske, men det raderade jag när jag ville lägga massa saker bakom mig. Jag har försvunnit ett tag nu på sistone. Det var rätt mycket som tog tid & massor att försöka planera & hinna med. Vi klarade av julen också. Den sista i raden av jular på bortaplan. Nästa år firar vi jul hemma. Det ska bli så skönt. Hoppas verkligen att några dyker upp i alla fall. Kanske några nya hinner titta in till & med. 2 dagar innan jul gjorde jag, Joachim, Syster & Micke sushi & vårrullar. Det var längesedan sist & jag kan faktiskt konstatera att det var nästintill gott med sushi den här gången. Laxfria såklart. Med kräftstjärtar & grönsaker. Men jag får fortsätta försöka lära mig att tycka om det.. Inatt jobbade jag i stormen. Jag borde få risktillägg. Livsfarligt. Blåste nästan ner i diket flera gånger & jag lyckas alltid ha sån otur att jag får motvind. Behöver jag säga att jag har fruktansvärd träningsvärk i benen idag? Andra stormen jag cyklar i denna vinter, nu får det faktiskt räcka. Jag måste säga att jag tycker att ni är fina som kikar in fast det stått stilla här. Hoppas ni gillar den nya layouten. Jag trivs bättre med den i alla fall. Lyckas dock inte få texten att synas helt när jag använder min Xperia.. Säg till om det är knäppt för er också. Sov gott sötsaker. Pussinussitussi.

700 post in this blog. The first from 2009. I disappeared from here lately. A lot of planning and stuff to do. We survived X-mas also, but next year we'll stay at home..

Kommentarer
Postat av: Diddi

Åh du lever :P

Hojtar till å säger att jag inte heller kan läsa här med telefonen får bara mitten så försvinner det som ligger på sidorna..

Jag hoppas vi hinner ses snart!!

Puss å Kram

2011-12-27 @ 17:43:24
URL: http://diddiz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0