Scouting for dudes

Alva tvingade iväg mig till Willys idag. Hon skulle ha glass till sin nyponsoppa, så det var bara att knata iväg så fort tvätten var klar. & normalt sett så tycker jag ju inte om Willys, men efter att ha slitit av klädseln till soffan, tvättat & sprungit i trappor hela eftermiddagen på min enda lediga dag, så fick det bli att lathandla på närmaste stället..

..som kryllade av pojkar i målarbyxor med penslarna i högsta hugg. Jag dog lite. Jag är svag för arbetskläder i form av 'snickarbrallor'. Alva pratade med den ena pojken efter den andra. Min lilla pojkmagnet. Så jag kunde titta lite extra & fick en hel del leenden. Jag tror nog faktiskt att jag behöver handla imorgon också. Mihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ni är söta önskar man fick vara en fluga å se det hela. Ge alvis en puss å så går du å handlar idag oxå. Man måste ju ha mat ;-) puss på er sötnosar

2011-02-08 @ 09:24:04
Postat av: Jessica

Får nog nästan lov att göra det ^

2011-02-08 @ 14:55:53
URL: http://kinne,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0