11.50

Precis varit på det där efterlängtade ultraljudet. & gissa vad? Med min vanliga tur så fick jag en kärring - nej, jag tänker inte vara snäll - som för längesedan tröttnat på sitt jobb. Jag fick hon som tittar lite uppgivet snett & skulle välja att kalla oss ungdomar i samtal med andra 'mer vuxna'. Jag kände det på en gång. Det känns som om jag alltid råkar ut för dom personerna. Genomsyrade av sin egen åldersnoja & för dåliga på skådespeleri för att ens kunna låtsas vara trevliga.

Så, resultatet av detta.. Tre bilder, ingen svar på om det är en flicka eller pojke, beräknad födsel på Systers födelsedag den 7.e juni & en inte längre så pepp Jess. Usch, jag som ska servera idag & springa runt & le i 6 timmar. Men jag är i alla fall bra på att låtsas.

Kommentarer
Postat av: Eirikfatima

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2012-07-19 @ 07:59:06
URL: http://eirikfatima.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0