Någon dag, någon gång

En dag om några år kommer jag att ha kommit över det här. Då vill jag träffa någon som får det att kittla i hela mig. Som får mig att glömma allting annat. Ta del av någon helt ny, okänd & spännande. Då ska jag hitta någon hel, någon som inte behöver lagas. & då ska jag låta mig lagas. Jag ska berätta bit för bit, & när jag mår dåligt ska han hålla om mig trots att jag spottar & sparkar. & efter några sekunder så kommer jag att ge upp fighten med mig själv & bara låta allting falla isär.. Så småningom ska vi bygga upp mig. Som ett pussel. Ett komplicerat pussel. Drar han sig undan när jag är nere så ska jag kräva hans värme som en skyddande mur runt mig. Bara jag aldrig behöver känna bristen på närhet igen. Se obehaget jag skapat när jag inte klarade av att vara på topp. Att känna mig ensam när jag kryper ner bredvid någon jag älskar. & aldrig mer vill jag behöva känna mig så tom.

Inga mer pojkar att försöka laga. Nästa gång ska jag låta mig lagas.

Kommentarer
Postat av: Diddi

Det låter som en av dina bättre ideér.. :P

Nej men seriöst så låter det toppen. Jag längtar efter den dagen redan nu för du är värd den dagen snart...

Kram <3

2011-01-26 @ 23:28:04
URL: http://metrobloggen.se/diddz
Postat av: You know me..

Om du vill ha något annat att läsa =)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0