Underbara Fröken K


Igår åkte vi pulka på Sollerön. Det var jobbigt att pulsa i den höga snön, att försöka skapa ett underlag som fungerade att komma någonvart på. Efter ett tag gick det mycket fortare & Alva var som vanligt en riktig tok. Fröken K var överlycklig & Alva utnyttjade det till fullo. 'Åk med mig Kelley! Åk med mig!' När Alva blev kall & vi blev trötta på att ta oss uppför backen - släpandes på henne - åkte vi hem till familjen Svensson & blev bjudna på paj.

 På eftermiddagen så var jag uppe på Wärldshuset i Grönklitt igen & på kvällen så ställde Fröken K upp på lite barnpassning så pass att Hunn kunde komma & hämta mig nere i Orsa. Dubbelt betalt kändes ju absolut inte helt fel. Så nu ska jag jobba lite tåg snart & imorgon ska jag upp på Wärldshuset igen. Klirr, klirr ♥ Nere vid tåget så ska jag vinka av Kelley också, för idag åker hon ner mot Göteborg igen. Usch vad trist. Vi får helt enkelt återgå till telefondating..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0