Men tack, så in i helvete..

Vaknar av ett sms - vilket kanske inte direkt gjorde mig upprörd - & bestämmer mig för att ligga kvar under täcket en stund efter nattens sömnbrist. Telefonsamtal. Skyddat nr. Före 12. En lördag. Svarar & lägger på efter att ha lyssnat på total tystnad en stund. Irriterad. Går genom min klinskt rena lägenhet & hittar det i köket. Snövits kisspöl. Hämtar klorin & skrubbar tills handduken gått från ljust rosa till vit. Frukost med lukten av klor brännandes - en av mina få allergier. Promenad med hunden. Kommer in & hittar Snövits bajs 5 centimeter från kattlådan som jag gjorde rent igår kväll. Lyfter den svartvita pms-fittan i nackskinnet - & då minsann blev jag upprörd - kissar hon på mig! 5 år har jag älskat min bäbis, & så kissar hon på mig?! Nu får det vara slut på pms. Sterilisering nästa. Byta kläder & fram med klorin igen.

Kommentarer
Postat av: Soffy

Bara så du vet så älskar katter klorin! :P Inget bra rengöringsmedel för kattkiss alltså, i learned the hard way :/ det enda som funkar på diza är ättika... som luktar SÅ gott :P

2011-05-10 @ 02:02:03
URL: http://soffy.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kattdjävul liksom ;/Ska jag behöva pensla golven med ättika? Värt ett försök i alla fall ^

2011-05-10 @ 09:27:45
URL: http://kinne,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0