Thoughts by night

Jag trodde jag skulle få en riktig myskväll. En sån som jag saknat. Det var rent, & jag behövde inte känna varken stress eller ångest. Men det blev inte alls som jag hoppats, & kvar i luften ligger en obekväm känsla. Jag försöker skaka av mig den, men den är tydlig & som fastbränd på huden. Så, istället för att smyga ut på balkongen & inandas ångestdämpade vit rök, kryper jag under täcket & tröstar mig med att jag faktiskt klarat 6 nikotinfria dygn. Bara resten av livet kvar antar jag..


Kommentarer
Postat av: Ahspen

det blir bättre efter ett tag håll ut bara så ska du se att du blir rökfri snart ;)

2011-05-07 @ 08:57:22
Postat av: Jessica

Åh tack! Ja, det känns verkligen som att det är på tiden nu (:

2011-05-07 @ 12:05:57
URL: http://kinne,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0