And it hurts like nothing else

Jag hatar att jag saknar dig. Att jag tänker på dig hela tiden. Jag hatar att jag vet att jag inte kan göra så att allt det här försvinner. Jag älskar dig, såklart. & det får mig att vilja kräkas. Jag önskar att jag kunde skära bort dig ur mina minnen. Radera dig & skynda vidare. Jag önskar att våra 2,5 år bara kunde upplösas i en diffus dimma. Men jag kan bara låtsas. Hela min värld. Alla mina drömmar involverade dig. Jag vet att jag kan klara min utan dig. Jag vet också att det inte var något jag någonsin ville behöva göra. Jag saknar dig, det kommer jag alltid att göra.

Kommentarer
Postat av: Diddi

Kärlek går inte över bara sådär. Det tar tid. Sår ska läka och man ska våga känna igen. inte försen då är man en bit på vägen. Men låt det ta tid gumman! Älskar dig fina du!! <3

/Diddi ifall de försvinner.. =)

2011-11-09 @ 22:48:57
URL: http://diddiz.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

<3

2011-12-06 @ 16:20:50
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0