Att få komma hem

Det bästa som finns under jobbveckorna är att få komma hem till min fina familj. Lyssna till deras små snarkningar. Lukta på min pyttechey när hon vaknar till & vill ha sin flaska. Klappa Corona när hon kommer & lägger sig tillräckligt nära för att jag ska nå henne, men aldrig på mig. Hon är verkligen en ragdoll på det viset. Jag har saknat Snövit de senaste nätterna. Hur hon alltid låg på någon del av mig. Gärna på magen. Hennes höga spinnande som gjorde att jag aldrig kunde somna före henne. Min första bäbis. Kanske Yolka kommer vilja mysa med mig på nätterna sen. Jag hoppas på det. & att hon badar med mig, det vore awesome! Tappade helt den röda tråden nu minsann.. Men jag ville väl mest bara uppdatera lite. Jobbveckan tar slut på torsdag natt, & efter det hoppas jag på en massa inlägg. Jag har ju en hel del jag vill visa också. Pussinussitussi Honeypies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0