Att hata någon så att tårarna rinner

Vet du att jag höjde dig till skyarna? Att jag berättade om dig som en självklar del av mig. Älskade dig mer för varje dag som gick. Det känns som om jag skulle dö utan dig, kvävas av tomheten du lämnar efter dig. Tror du jag är dum nu? Tror du inte att jag förstår nu? Du har förstört så många liv. Ljugit för dom som älskat dig villkorslöst. Jag känner inte ens dig tydligen. Men jag gav dig allt, varenda molekyl av mig. Vad har du kvar? Jag hoppas att det var värt varenda ögonblick & varenda lögn. Det är inte det minsta synd om dig. Du är bara så totalt jävla misslyckad. Jag önskar att jag kunnat skrika det åt dig. Se dina fåniga tårar när du tror att du ska förlora mig. News flash, du valde bort mig. En gång för alla. Enjoy total failure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0