Den närmaste tiden

Mini kryper numera runt som en tok på golvet & det kändes trist när jobbveckan närmade sig & jag missade morgonbus med mina flickor.

Jag försökte ta tillvara på min & Minis 'ensamma-torsdag' som alltid infaller dagen innan jobbveckan.

Pappan köpte roliga pumpor åt oss.

Mini åt lika mycket som vanligt & sedan ännu mer.

Vi tog med oss katten på promenad så hon slapp vara hemma & gråta innanför dörren.

Corna var modig utan koppel.

Sen blev hon rädd & gömde sig i trappan. Mihi ♥


Mini fick inte längre sova i vår säng efterom hon bara kryper runt. Nackdelen med att sluta amma. Usch..

Alva & jag tog oss lite egentid på stan en dag.

& igår gick hon med sin Mamma på sin första långfilm på bio. Nalle Puh. Det var myspys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0