Du var hela min värld, en jävla drömvärld

Det är inte lätt att gå vidare. Det svider för varenda steg jag tar. Jag brukade andas dig & det känns som om luften tagit slut. Tiden jag fick med dig känns som ett hån. Som om jag blivit bestulen på det jag kämpade så för. Att få dela allt med dig. Jag vet inte vem du är längre, & bilden jag hade av dig verkar inte längre äkta. Jag trodde verkligen - på riktigt - att du ville vara med mig. Du valde bort mig, & det gör så ont att veta att det var ett medvetet val. Det är mitt liv som blir komplicerat nu, mitt liv som måste börja om. Jag ville inte det här. Du sårade mig värre än någon tidigare gjort. Någonsin haft möjlighet att göra. & kanske var jag dum som gav dig möjligheten. Men jag antar att vi är kvitt nu. Att du tyckte innerst inne att jag förtjänade det här.

Det är enkelt att låtsas när jag inte kan se dig, men ibland går jag sönder ändå. Du är min absoluta svaghet, & det brukade vara något positivt. Jag vill inte leva utan dig, men jag måste. & du som inte kunde stå för att du ville vara med mig då.. du kan inte ens förstå hur jag känner mig nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0