All min tid är din

Det var fredag & vi hade tröttnat på vårat fortfarande lite kala hem. Per Holknekt fick oss att bli förälskade.

Mini var utan bröstmjölk första dagen. Hon klarade det galant. Jag hade superont & separationsångest.

Jag & Alva gjorde supergod fruktsallad ♥ Prinsen fick inte smaka.

Mini drog lite i Corint.

Alva fick en ny superfin klänning & hade små hundar på thé-bjudning medan jag läste & skrev ner sida efter sida om katter.

Corona ville absolut inte vara modell igår & Alva skrattade så hon nästan kissade på sig när hon envisades med att gång på gång hoppa ner..

 

Känns som att jag fått massor gjort sedan i fredags när jag blev ledig. Omstrukturerat, pluggat, planerat, fixat & donat. Dessutom tog Prinsen tag i inredningbiten, så nu har vi fått ett paket idag & ett till är på väg. Men nu lite mer fix innan ett försök till sömn. Imorgon kommer nämligen Erika & Nova hit på en play-date. Natti Hunnybunnies ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0