Damn you cute thing

Vi var ut på ön idag. Jag kramades lite med Fiona som faktiskt är den enda häst jag tyckt om någonsin. Mys-Fiona. Jim målade Alvas säng & jag gick en kortis i solen med Mini i vagn. Sen lekte jag lite med Corint innan hon fick för sig att dyka in i busken som ett skott. Försökte dra ut henne med hjälp av linan, men hon ville bestämt vara där inne. & därinne hade en igelkott rullat ihop sig till en boll. Corint rullade runt den med tassarna som den taggiga boll den blivit & jag försökte rulla den rätt med en pinne. Petade lite på den också, bara för att. Mihi. Sen flyttade Jims mamma på den för att Corint inte skulle komma fram till den igen. & jag satt tyst & stilla & hoppades att den skulle sluta vara en boll, men icke. Vi åkte hem & igelkotten var fortfarande bara en taggig boll. Efter 3 somrar på ön så fick jag äntligen se en, & då får jag bara se taggar.. Men nu ska jag försöka få lite sömn. Jobb dag & natt hela helgen. Tillbaka till tågstädandet. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0