Imorgon ska jag skutta ur sängen..

..eller vakna med en trötthet som innebär dunkande huvudvärk. Jag hoppas självklart på det första. Men tror mer på det sista. Idag sov jag till & med middag på eftermiddagen med Mini. 2 timmar. Resultatet blev en ännu tröttare Jessica & ont i huvudet. Inte helt okej faktiskt. Men Prinsen hade hunnit med massa städ & fixat mat under tiden, så det var ju inte alltför illa. Mihi. Mini har faktiskt börjat sova en hel del nu. Hon har ju hittills sovit väldigt korta pass på kanske en halvtimme & sen varit vaken i flera timmar. På natten vet vi inte riktigt. Har aldrig behövt gå upp med henne eller så eftersom hon sover bredvid oss i sängen. Men hon äter flera gånger varje natt. Inte som alla andras små som tydligen sover heela nätterna & i sina egna sängar.. Ibland så sover hon nu vissa gånger hela 3 timmar! Jag & Jim är ju som sagt inte alls vana vid det så vi smyger liksom & kikar på henne då & då. Men det är skönt om hon kan fortsätta så nu, så jag hinner göra allt trist som måste göras med henne på mig. För jag busar hellre när hon är vaken. Det är ju tusen gånger mysigare. & om några timmar blir Fröken 3 månader. Vart tar tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0