Mysdag ahead

Imorgon ska jag & Mini ha mysdag. Alva ska på dagis redan innan frukost & Prinsen jobbar ju i vanlig ordning. Självklart ska det rensas en hel del svamp, men förhoppningsvis kan jag göra det när Mini-bus sover. Fick ett tips i en kommentar här igår, så när klockan passerat 17 imorgon så åker vi & letar rödgul trumpetsvamp. Tack för tipset! Hoppas att det finns något kvar bara. Mihi. Men det är nog dom enda planerna för imorgon. Passar alldeles perfekt. Då kanske jag får lite tid över till att städa även imorgon. Nackdelen med en 8 meter lång soffa i mörkbrunt& 2 vita små pälsbollar. Men vad gör jag inte för mina små älsklingar? Imorgon kanske jag kan få Prinsen att filma lite basic trix med Corint också. Skulle vara lite kul att visa dom nere i Karlstad. God natt kex, sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0