Hemma-fix & tid för att komma ikapp

Nu har jag bara två jobbpass kvar. Det känns otroligt skönt, men trist på samma gång. Det händer som vanligt massor nu när jag inte ska jobba på ett tag. Det blir liksom så när jag jobbat varje dag i princip hela sommaren. Jobb tisdag & onsdag, personalfest på lördag, & Småland för att hämta mina saknade kattfröknar på söndag. Dom gör mig så nervös hela tiden. Corona började löpa idag så Linda åkte direkt & hämtade hanen igen. Underbara, fantastiska Linda! Så nu hoppas vi att donnorna inte kommer i löp mer, utan att det faktiskt blir kattungar här hemma snart. Tabasco är ju kvar från första kullen. Han skulle egentligen flytta igår, men den nya familjen dök inte upp.. Så han får vara hemma ett tag till. Rätt hem dyker väl upp någon gång. På måndag ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen igen. & sen verkan den veckan mest bestå utav möten. I slutet av semptember ska vi även hämta hem en Bobtail-hona från Frankrike. Halo heter hon, & det ska blir så spännande att träffa henne! Hon blir den sista katten som får flytta in här. Sen måste vi vänta till vi flyttat till hus innan det blir fler. Men vi söker fodervärdar till kommande kullar, så tveka inte att låta oss veta om ni är intresserade.

Så nu ska jag använda den här hösten till kreativitet, familjen & företagsplanerande. Så spännande & kul!
 

Kommentarer
Postat av: Arbetsförmedlingen

Hej!
Mitt namn är Mia och jag arbetar som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen. Vi prenumererar på blogginlägg som handlar om Arbetsförmedlingen.

Innan du besöker Arbetsförmedlingen för att registrera dig som arbetssökande kan du förbereda inskrivningen här:
http://www.arbetsformedlingen.se/For-arbetssokande/Stod-och-service/Skriv-in-dig.html

Om du behöver support kring detta eller vill ha råd och stöd i ditt jobbsökande kan du också ringa oss på tel: 0771-416 416
Med vänlig hälsning
Mia, arbetsförmedlare

Svar: Hej!Tack så mkt för informationen!
Behöver jag göra detta trots att var var inksriven hos er under våren?

Tack på förhand!
Kinne

2012-08-28 @ 14:04:06
URL: http://www.arbetsformedlingen.se
Postat av: Arbetsförmedlingen

Hej,
Jag heter Annika och jobbar som arbetsförmedlare på Arbetsförmedlingen. Vi prenumererar på blogginlägg som handlar om jobb och arbetsmarknad.

Om du redan har varit inskriven tidigare behöver du inte det då din datafil hos oss finns sparad och bara behöver aktiveras igen.Så isåfall är det bara att komma in personligen och påanmäla dej igen.
Välkommen!

Med vänlig hälsning Annika, arbetsförmedlare

Svar: Tack så mycket! Det ska jag!
Kinne

2012-08-30 @ 09:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0