00.23

Vaken sist som vanligt. Mini gråter i sömnen & jag kan absolut inte slappna av då. Klätterträdet blev klart idag så imorgon ska jag fota det lite & se om jag hinner knäppa lite på Corona & Yolka också, innan det blir för mörkt. Känns som att det blir mycket som har med djuren att göra nu framöver. Vi ska ju testa katter & hund, leta pojkar att para flickorna med, åka på utställningar.. Men det jag ser fram emot mest just nu är Bielkersmils valpträff första helgen i mars! Äntligen! En hel helg med samojeder & alla deras familjer. Ååh vad kul! Corint kommer att älska det. Hon saknar nog sin bror där nere. Usch. Jag & Jimpa tycker lite synd om henne ibland. Att hon liksom inte har en hundkompis hemma. Men det går ju inte här. 2 hundar i lägenheten blir för mycket helt enkelt. Men nu ska jag tvinga mig till sömns. Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0