If this is what we do, we do it just fine

Idag började jag dagen med att kryssa några saker på att-göra-listan samtidigt som jag drack min frukost-smoothie som Jimpa gjort till mig när han & Mini gick upp. Efter det så var det kläder på & packa in Mini, Corint & Yolka i bilen så vi kunde strosa runt lite på tygaffären & köpa ett schysst tyg till klätterträdet. Som alltid så hittar jag massor där, så nu måste jag ju börja sy igen. Ååh, så kul! Om det inte bara trasslar, förstås.. På Sollerön försvann Yolka innan vi ens hunnit plocka ut sakerna ur bilen & till slut - efter rätt mycket letande & ropande - så hittade Jimpa henne i motorutrymmet. Bus-katt. Lite thé & planering, & sen fick jag & Mini leka själva när Pappan & Farfar sågade alla delar. Vi stannade så Mini hann träffa Farmor en kort stund också men sen var det hem & bygga som stod på schemat. Åh så kul att få göra själv & inte bara köpa ett komplett liksom. En hel del pusslande såklart, men det blir nog riktigt fint till slut. Corona & Yolka lekte i det redan ikväll. Men imorgon behövs mer tyg & så hoppas vi att vi hinner bli klara. Då visar jag, of course. Skönhetssömn nu. Nighty night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0