Sad Jess

Igår var en alla ♥ dag perfekt för mig. En ros, ett kort & några semlor. Jag har varit lite ledsen de senase dagarna eftersom det verkar som att jag inte får några fler Ragdolls. Kommunikationen från säljaren har helt upphört & jag känner mig så besviken. Jag hoppas på att allt bara är ett misstag, för jag har verkligen varit superlycklig sen jag kom i kontakt med säljaren..

 

Aja, det är mkt katter nu i alla fall.. Jag & Alva gick på promenad med Corint, Corona & Yolka. Det gick förvånansvärt bra faktiskt. Corona går i Corints tassavtryck & till & med Yolka följde efter idag - efter lite övertalning. Nu under kvällen väntar hemside-fix & semla.

 


Kommentarer
Postat av: kell

åh, hjärtat! Du ska ju ha det bästa av det bästa! Förra året var min bästa. Då fick jag minsann blommor av någon som är helt fantastisk! ^^ Vi måste höras snart! puss!

2012-02-15 @ 22:34:18
URL: http://lynntyra.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men jag fick ju det bästa (:



Ja, det måste vi!

2012-02-19 @ 23:04:36
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0