Att få vara din

Idag hade jag en alldeles underbar dag med min fina familj. Bara Alva fattades, & det känns alltid lite tomt när hon är borta. Vi åkte i alla fall ut till Sollerön med Mini, Corint & Corona. Vi spelade sällskapsspel, fikade med svärföräldrar, Jens & Linn. Mini var inte fullt så nöjd & idag så fick jag rätt i mina misstankar då hennes första tand brutit igenom. Lilla fröken Bråttom. Så hon är rätt mycket kinkig & ledsen nu, men det går ju över. Men nu ska jag sova till ljudet av de andra fyras sömn. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Man ser inte hela inläggen, det försvinner åt vänster i rutan- Vad ska man göra åt det?

2012-01-09 @ 17:16:38
Postat av: Jessica

Hej! Jag vet, det är jättejobbigt. Använder du en telefon när det ser ut så? Har kollat via datorn med flera olika webbläsare & då fungerar det (:

2012-01-09 @ 17:32:12
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0