Dag & natt. Natt & dag.

Den här veckan är & har varit totalt fullbokad. I måndags var det nyårsfirande med familjen & Joachim. Vi lagade mängder av mat & umgicks. Alltid lika trevligt att kombinera mat med nöje. Speciellt med Joachim som är superkock & allt. Mihi. På tisdagen fick vi besök av André & Emelie & badade en skrikande mindre nöjd Corona & Alva grät floder. Lilla vännen som inte klarade av att se sin lilla katt så ledsen. Sen jobbade jag sista 2 passen på tågen för TraffiCare, & det kändes lite trist men skönt på samma gång. Idag kämpade jag mig upp för ett samtal till arbetsförmedlingen & efter det har jag mest bara myst med mina fina döttrar.Mini & jag tog ett långt bad & Mini skrattade lika mycket som Corona skrek dagen innan. Nu ska jag äta en semla & kamma min katt framför tvn innan det är dags att cykla till tåget & hjälpa Miljöteamet med uppstarten. Kul att få vara lite delaktig. Sen cykla hem & plocka upp Mini & packa in oss i bilen mot Arlanda. Träffa Milda & få hem en nybadad Yolka. Ååh, så lycklig! På fredag väntar arbetsförmedlingen för första gången i mitt liv. Mindre spännande.. Later Cupcakes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0