En helt ny vardag

Jag har inte riktigt hunnit med att känna mig arbetslös ännu. Jag har mest bara hunnit vara superstressad över allt som ska hinnas med. Papper ska fixas, fyllas i & letas fram. Jag blir dagblind & tidsoptimist. Men jag tycker om att få vara hemma samtidigt som min andra halva & mina döttrar. För första gången i mitt liv har jag 'semester'. Jag har aldrig haft det förr, så snälla låt mig få njuta en kort stund innan det ska stressas vidare till nästa jobb i ordningen. Imorgon ska jag stryka ytterligare några punkter på min att-göra-lista, njuta av att få vara en del av denna fantastiska familj & hoppas att mina nässelutslag försvinnerinnan jag kliat sönder mig. Aja, nighty night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0