Everything at once

Ni vet så där som det alltid blir. En sak händer, sen händer tusen saker till. Jobbiga saker. Jag & Prinsen blev ju arbetslösa båda två denna månad. Jag har tre dagar kvar, men sen är det tack & hej TraffiCare. Sen har jag ju varit ledsen också, är väl fortfarande faktiskt. & nu kom flera saker till. Men. Det finns ett litet men. Det har faktiskt varit lite samma sak med det som är kul & positivt också. & då måste jag ju säga att det började med Isas 25års-kalas. Awesomeness! Efter det så fick jag veta att Yolka kommer snart, nämligen på torsdag! Ååh, som jag väntat. & innan torsdag så ska jag förmodligen skriva på papper för en ny anställning. Lite extra så där bara, men ändå. Kul, kul. Vissa saker är såklart precis som vanligt. Jag har jobbat precis som jag gör varannan fredag. Kommit hem & gått med hunden & katten. & nu ska jag få somna till mina favoriters andetag. Fantasiskt!

Kommentarer
Postat av: June

Sv: Hej! Jag skrev om det för ett tag sedan, kolla i no poo: hair :)

2012-01-21 @ 17:53:23
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack kära du!

2012-01-21 @ 18:38:57
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0