00.07

Det är tusen bollar i luften igen. Himla är nere i Småland & vi försöker så smått planera en resa ner till Skåne i början av april. Balkongen är nätad & klar. Nu ska vi bara lista ut hur vi ska möblera. Corint & Corona vaccinerades igår & så drog vi lite blod som skickades med express till Genoscooper i Finland. Yolka har sitt första löp. Knäpp-tyst. Li vet jag inte säkert med. Corona har en paus. Corint löper nog hon också.. Allt kretsar kring djuren nu. Jim läser på om tävlingar & draghundssport & jag läser allt jag kan om allt. I helgen ska jag jobba massor & hoppas verkligen att jag inte gör någon supermiss. Lite trist att jag inte kommer hinna leka med Alva & Mini i helgen, men jag får mysa lite extra bara jag jobbat klart. Men nu lite sömn. Pussinussitussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0