00.10

Dagen bestod i princip av städning. Alva var ute nästan hela dagen & lekte med grannflickan & jag putsade fönster, tvättade, plockade & dammsög varenda vrå. Avfläckade soffan efter Minis matkladd & försökte få bort pälslagret som lyckas bli på alla gardiner på nolltid. På kvällen så blev det lite spel med Alva innan soffmys. Båda döttrarna somnade strax innan nio, så sen roade jag mig med att kamma 4 pälsbollar & klippa klor. Nu borde det få vara relativt pälsfritt ett dag i alla fall. Jag försöker i alla fall. & vårstädningen är nästan klar! Så skönt, så skönt. För imorgon måste jag verkligen ut & springa med Corint igen. Det var superskönt under själva löprundan, dock så var det ju mindre skönt idag. Jag borde kanske inte börjat med 4,5 km, men nu tror jag att jag fortsätter med samma runda & hoppas på lite resultat. Supernöjd med all utrustning än så länge. Sele, lina, expander & bälte från Björkis till Corint, & Nike-dojjor till Mamman. Hoppas bara att jag inte tröttnar så fort, utan att jag verkligen fortsätter springa. För om både jag & Jimpa fortsätter så har han lovat mig att vi ska springa Tällbergs Halvmaraton nästa år! Yay!

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter intressant :)

Hankatten fräser och morrar åt stackars Sally som bara ligger som en sill. Så hon får sova med oss i sovrummet och kasper får resten av lägenheten inatt. Kanske hon luktar mindre "konstigt" och dragit på sig mer "hemmalukt" tills imorgon så fegskiten inte fräser!:D

2012-03-26 @ 21:17:40
URL: http://maleyeriksson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Skönt att allt gick så bra!

2012-03-27 @ 13:28:22
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0