00.47

Usch vilka sömnproblem jag har fått. Det är första natten någonsin tror jag som Mini sover 4 timmar i streck utan att vakna. Fantastiskt skönt, men jag kan ändå inte sova.. Roar mig med att kika på kattungar. Har redan nu fått intressenter på båda kullarna. Ev så kommer 2 st i varje kull gå till avel, så efter det vet vi ju inte hur många som finns kvar. Nu ska jag bara hitta en riktigt trevlig veterinär. Det kändes så konstigt sist. Som om jag skulle behöva försvara varför jag valt renrasiga djur framför blandraser.. Eller varför blandras-avel inte kändes som något positiv på kattfronten. I vilket fall som helst så tror jag att det blir superfina kattungar i båda kullarna. Men nu ska jag tvinga mig till sömns. Puss, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0