Att underprestera

Det går fan inte fantastiskt på körskolan. Jag är lika supernervös varje gång. Stressad kanske.. eller en kombination av de båda. Körlektionerna kostar massor. Jag vill kräkas av pressen som ligger på mig just nu. Tjat om jobb. Prinsen vill jobba. Men det går inte. För om han jobbar måste jag vara föräldraledig. Då får jag ingen a-kassa & kan inte ta mina körlektioner. Om jag inte vill gå ner med 2 barn & sedan ha dom med i bilen när jag kör då förstås. Nej tack. Jag hade faktiskt sett fram emot den här våren. Att få göra det här för min skull. Ta den tiden jag behöver. Men jag är så nära att bara ge upp nu. Vägra körkort. För pressen blir större varje gång & min förmåga att göra tusen saker samtidigt är lika med noll. Det fungerar en stund, men sen blir det kaos & jag blir paralyserad istället. Men imorgon ska jag göra något som jag längtat efter. Jag ska jobba på Strandserveringen i Orsa. Ååh, så kul det ska bli. Nervös såklart, eftersom jag inte jobbat inom restaurang sedan förra vintern. & om det flyter på i helgen så får jag vara där i sommar. Jag vill. Jag vill. Jag vill. Men då behöver jag mitt körkort. Förstår ni mitt problem? Panik kallas det.

Kommentarer
Postat av: kell

Du kommer klara det! Andas. DU klarar allt! och om det blir för mycket, då tar du det med 1000 procent när det känns bättre!

2012-03-08 @ 23:46:31
Postat av: Carolina

Kämpa på , detta kommer du klara galant (:



Kram

2012-03-09 @ 09:35:01
URL: http://car0liiina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack för pepp cheyer! Det är bara en sån jävla press. Första 15 minuterna av varje körlektion går skit. Pressen är enorm just nu & både jag & min lärare är trötta på att jag inte bara kan slappna av ;/

2012-03-12 @ 22:52:48
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0