If time is all we have, why is there so much we have to do before we can just do 'nothing'?

Tusen punkter på 'Att-göra-listan'. Körskolan 3 dagar i veckan & superförkylda barn. Mini börjar bli frisk medan Alva började igår kväll. Jag har varit mer eller mindre förkyld sedan jag slutade röka. Har pratat med Linda som har Himla & Himla har ännu inte löpt om & har ökat i vikt. Nu hoppas vi verkligen att det blir små kattungar. Ska bli mysigt att få hem Himla igen sen. Hade lite kontakt med Malin också & Nikki väntar på Yolka nere i Malmö. Så nu har jag fixat så att jag kan få henne bedömd i Stockholm i helgen. Ska bli superkul att träffa Isa också! Underbara fin-chey! Sen på måndag så åker bi till Skåne. Wiho! En hel dags bilfärd ner & sedan en hel dag tillbaka på sönda gen. Corona & Li får bli kvar hemma för annars får vi inte plats i bilen. Haha. Två katter & en Samojed blir tillräckligt. Jag hoppas bara att det går utan större problem med Alva & Mini. Annars kan det bli jobbigt.. Men vi har räknat med många stopp & lite längre pauser. Sen när vi väl kommit fram så har vi några dagar på oss att göra massa kul. Familjesemester i all ära! & jag tänker semestra med gott samvete efter att ha fått reda på vad jag får för lön i sommar. Awesome! Nu ska jag försöka tvinga mig till sömn. Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0