Vårbestyr

Jag fick för mig att vi skulle vårstäda. Jag ångrar mig lite, men det behövs verkligen. Inte för att det är superskitigt eller så, men nu på våren syns allt som missats under vintermånaderna. Så nu putsar vi fönster, skåpluckor & inne i skåpen.. för nu börjar katter & hund släppa sin vinterpäls, & då vill vi ha det andra gjort redan. Det blir en massa kammande dom närmaste månaderna. & dammsugning. Men det är det värt. Underbara små tussar.

 

 

Men nu tar vi en paus med film & varsin skål. Min med godis & Jimpas med chips.

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna Kvarnström - makeup artist

Sv: Tack så mycket! :)



Ha en bra dag!

Kram

Postat av: Malin

Ja, nu hårar mina jättemycket och dammsugning blir det varje dag, men som du säger. Det är det värt :) Är underbart med katter.

2012-03-19 @ 13:27:38
URL: http://maleyeriksson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tror inte jag skulle kunna leva utan katter faktiskt (:

2012-03-19 @ 13:45:26
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0