23.07

Det händer så mycket just nu att jag inte ens hinner med själv. Det flesta sakerna som händer är positiva så jag försöker hinna med att njuta också. Kattungarna har snart hunnit bli 2 veckor & har snart öppnat sina ögon helt. Igår lärde sig Alva att cykla & Mini fick dagisplats på småbarns-avdelningen bredvid Alvas avdelning. Imorgon åker vi till Uppsala & på måndag flyger jag, Alva & Syster till Prag. Det är så spännande att få åka iväg. Lite läskigt också, men det fixar vi. Sen på onsdag så får vi äntligen träffa Indi! Ååh <3 Sen när vi är hemma igen så ska jag pyssla om mina katter & mina döttrar extra mycket för sen börjar jag jobba den 2 juni. Men nu lite sömn innan morgonens stress. Puss, natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0