Denna eviga väntan

Inga kattungar ännu. Vi väntar & väntar. Jag är supernervös, & Li raka motsatsen. Ringde till en av uppfödarna som varit med i några år för att få lite råd. Linda är som alltid en ängel & bad mig ringa den hon trodde kunde hjälpa mig. & visst kunde hon det. En fantastisk kvinna som hjälper till när någon ringer på kvällen & behöver tips & råd! Så nu känner jag mig lite bättre till mods, inte lika lugn som Li dock.

I övrigt så hostar jag nästan lungorna ur mig. Började plugga lite företegande på nätet idag & har mailat några leverantörer. Det är så svårt med alla begrepp, & med Mini bredvid var det såklart ännu svårare. Men jag ska nog förstå det till slut. Om en & en halv vecka ska vi hämta Halo också. Otroligt spännande! Sista katten som ska få bo hemma, & vår tredje Bobtail. Ska bli såå mysigt. Innan det ska jag hinna med lite jobb på Hotellet också. Spännande, & lite småläskigt.

Har sån lust att sy nu också. Det brukar jag väl inte ha.. Kanske är det för att jag lyckades så bra med burskynket till slut? Eller helt enkelt för att jag har tusen andra saker att göra innan.. Men nu ska jag försöka sova. Alla andra lyckas ju. Natti natt <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0