Dagar förgyllda med bus

Idag har jag sytt en gardin. Med cupcakes på! Alva var supernöjd såklart, efter att ha väntat i veckor medan tyget legat framme & väntat. Däremot ifrågasatte hon direkt varför jag bara gjort en.. Min äldsta i ett nötskal. Koll på allt, & nu får jag minsann lov att göra klart gardin nummer 2 imorgon. Sen har jag fotat. Först katterna & sedan en busig liten Mini. Har också försökt att göda Li hela dagen. Mutat med blötmat, kycklingvingar & godis. Men egentligen är det Himla & Indi som ätit det mesta.. Hoppas verkligen att det i alla fall blir en liten för den donnan. Jag känner inte alls för att åka ner till Skåne för en omparning.. Corona gör mig inte alls lika nervös. & hon har ju trots alls bara varit dräktig i 3 veckor ännu.

Imorgon på morgonen får vi besök av Länsstyrelsen. Spännande! Så vi får väl se om han har några synpunkter på vår 'djurhållning', men jag har svårt att se att det skulle kunna vara något att anmärka på. Sen hoppas jag att träningsvärken gått över lite också så att jag kan träna igen. Pinsamt vad 15 minuter kan göra! Haha ^

Fröken Svensson i sitt esse!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0