To many things that we want to do..

Det känns som att jag kväver mig själv ännu en gång med alla dessa tusen saker jag vill göra, borde göra, & måste göra. Att vara arbetslös resulterar på något konstigt sätt i att jag har ännu mer att göra än annars. Det ska gås på möten, skrivas & skickas tusentals papper till höger & vänster, & dessutom sökas jobb.. Men jag blev uppletad i onsdags efter att någon rekommenderat mig, så nu ska jag i alla fall gå på arbetsintervju nästa onsdag. Spännande! Fram tills dess så ska jag hinna fylla i häftet från ALMI & göra ännu mer på hemsidan. Sen har jag svampar att rensa & torka. Jag har kreativitet som kliar i fingertopparna, men tiden räcker inte till. För just nu älskar barnen att riva ut hela köket minst tre gånger om dagen. Jag vill plocka bär & bestiga berg varje dag. Springa med Corint & måla tavlor. Fota både barn & djur, & sy mängder med kläder. Tiden kanske aldrig kommer att räcka till för mig, men jag skulle gärna komma ikapp lite.


Kommentarer
Postat av: Kell

Jag gillar det här inlägget! Jag gillar när man drömmer och planerar. Och tiden räcker inte till. Men förhoppningsvis har man ju massor av tid. Man får lägga lite på hyllan så länge. lycka till på jobbintervjun drömtjejen!

Svar: Tack Söt!Du.. Du kan väl iaf säga till när du är hemma? Så att chansen iaf finns - även om den är liten - att få se dig. Jag har ju till & med körkort nu, så jag kan ju komma dit du är.. PussKram <3
Kinne

2012-09-08 @ 20:51:00
URL: http://lynntyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0