Like the sun in California

Efter att ha fått spenderat lite tid med Mattias igår & idag så kom mina små prinsessor hem idag. Så i helgen har dom Mamma-helg & jag hoppas på massa lek & bus. På lördagen ska jag jobba & min Lillebror ska passa Alva & Mini. Kommer nog att gå superbra, & jag behöver verkligen jobba. Men först har vi fredagen & det enda som måste hinnas med är en sväng förbi Ica. Resten av dagen ska vi mysa & leka. Har faktiskt varit så effektiv på sistone att alla måsten kan skjutas på några dagar eller så..

Allting börjar kännas enklare nu också. Äntligen. Mattias är helt fantastisk som står ut med Miss Crankypants när hon bestämmer sig för att infinna sig. Det känns helt underbart att vi förstår varandra som vi gör. Att han säger det jag tänker & så mycket mer. Han gör mig så lycklig, så enkelt. & han ser rätt igenom mig. Jag bara önskar att jag slapp sakna honom så mycket, men jag får börja vänja mig snart. För som det ser ut nu så blir det inte så mycket Mattias i sommar..

Men nu ska jag borra in nosen i Minis hår & sova några timmar. Natti natt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0