A night alone

Mattias är i Stockholm. Jag har jobbat varje dag utom en i två veckors tid. Yolka fick 4 kattungar på min 25års-dag. Jag försöker hinna med att hålla i ordning hemma & samtidigt unna mig att bara vara när jag väl kan. Ja, det är som vanligt kan jag väl säga egentligen. Så som jag trivs med att ha det. Så som jag brukar ha det. Just nu är jag så nöjd med det mesta. Jag önskar kanske att jag hade lite mer tid med barnen, men å andra sidan har jag ju varit hemma med dom hela hösten så jag kan i alla fall jobba skiten ur mig denna sommar för att komma ikapp ekonomiskt efter vårens inte fullt så överflödiga månader.

Någon kväll nu när jag är ledig tänkte jag att jag ska rita färdigt min bild som jag håller å med också. Kan ni gissa vem det är?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0