But if you close your eyes, does it almost feel like nothing changed at all?

Jag försöker komma ikapp med ekonomin genom att jobba så mycket som möjligt. Jag försöker ha tid över för min pojkvän som jag bara ser sena kvällar & nätter. Jag försöker visa kärlek genom presenter & småsaker. Jag försöker hinna med alla jag uppskattar & bryr mig om, trots mitt egna röriga schema. Just nu vill jag kräkas på mig själv & mina krav. Mina knäppa prioriteringar som gör mig ännu mer knäpp. Så idag tog jag mitt pick & pack från Mattias & drog in till Mora. Köpte presenter till Mini för 2000 på en halvtimme & åkte vidare hem. Hemma så gick jag lös på balkongen. Päls överallt, skräp som inte fyller någon funktion. Sen gick jag vidare på min Walk-in-closet, slängde massor som bara stått där inne. & så fick jag träffa Alva en stund. Gud vad jag saknar mina små cheyer. Jag känner mig så tom utan dom. När dom kommer hem på söndag har dom varit borta i en & en halv vecka. Jag har aldrig varit ifrån någon av dom så länge förr. Men från & med söndag så ska vi köra varannan vecka. Jag önskar att det inte var så. Att jag kunde få ha någon av dom hemma jämt, men det fungerar ju knappast när jag jobbar kväll & i princip är ensamstående mamma..

Nu är jag iaf tillbaka i Orsa, men operation storstädning igångsatt hemma. Jag får fortsätta imorgon, & säkert på lördag också. Yay. Men så ät det när katterna & hunden byter päls. Bara att acceptera.

Jag är inte så negativ som jag låter. Jag är bara inte fullt så positiv just idag.

Puss, god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0