00.03

Jag har en så jävla djup svacka just nu. Jag har liksom tröttnat på mig själv. Jag har tröttnat på att aldrig åstadkomma något, att stå stilla & trampa på samma plats, att plötsligt ramla femton steg bakåt. Mina drömmar förblir drömmar medan andra grusas. Jag har så klart bara mig själv att skylla, för att jag kräver för mycket. Hoppas på för mycket. Jag har ingen jag förklarar mina känslor för. Jag har liksom gjort det till vardag att bara skrapa på ytan. Säga det som behövs sägas, men inte mer. Det är så jag vill ha det nu, jag vill inte behöva bryta ihop gång på gång. Vara sårbar. Många lyckas så bra med att såra mig ändå.

Jag vet inte vad som kommer nu. Jag vet inte vad som kommer imorgon eller nästa vecka. Jag hatar den här våren redan innan den börjat. Pessimistisk realist?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du Jessica du har ju två jätte fina döttrar och ett hem med massa fina katter du är stark nog att vara ärlig mot dig själv och följa hjärtat ! Jag tycker du är stark ! Men de är klart man ska tvivla på allt så är det nog i livet att allt kan inte vara glasklart! Åhh vad smart jag låter men tycker att du skulle få lite fina ord de är du värd! Kram Pernilla

Svar: Tack för dom fina orden Pernilla. Dom värmde verkligen <3
Kinne

2013-03-29 @ 03:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0