A night out with my Sweeties

Igår var en helt fantastisk dag. Först så fick jag vakna bredvid världens bästa & slippa ha bråttom till något. På eftermiddagen åkte vi hem till mig, drack champagne, gjorde oss i ordning, lyssnade på lite musik & åt god mat. Efter det så åkte vi ner till Kimberly & Louise på Ljungbergs. Träffade massor med personer som jag inte träffat på evigheter, shottade Hallonlaks med Kimberly som aldrig förr & dansade asset av mig med Louise.

Efterfesten fixade Skog ännu en gång & den tog slut klockan 06. En helt galen kväll med lap dances, konstiga uttalanden, glasbitar i fossingarna, egoboosts & massor med house. Kan bara inte låta bli att vara skadeglad nu när alla andra är bakfulla. Yay for not having to be sick!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0